piątek, 12 grudnia 2014

Jak zrobiłam świąteczny wianek :) diy

Witajcie,





przy cichym brzmieniu kolęd i zapachu unoszącego się od piekącego się  chlebka powstał taki oto wianek świąteczny na stół . Ja wybrałam tonację biało - szarą.
 Stary sweter , biała lniana bluzka, stare gazety, sznurek i klej na gorąco , i główny składnik : dużo cierpliwości .
100 % recykling , oprócz bombek oczywiście .


Chciałam więc Wam dzisiaj zaprezentować krok po kroku wykonanie takowego wianka.
A więc zaczynamy od uszycia rękawa ze swetra,






Wycinamy ze swetra kółka, jedno większe , drugie mniejsze, i ręcznie , fastrygą formujemy coś na kształt róży, kwiatka. 




Z pasków lnianej bluzki , jeden krótszy drugi dłuższy, także szyjemy kwiaty, fastryga i ściągamy, przyszywamy większą połówkę kwiatka do mniejszej. O mniej więcej tak to powinno wyglądać.







Przy pomocy elfa skonstruowaliśmy wypełnienie wianka ze starych gazet.





Kiedy wypełnienie jest gotowe zaczyna się to fajniejsze tworzenie:)
Rękaw ze swetra zszywamy na naszym wypełnieniu a przy pomocy igły i nitki przyszywamy nasze kwiatki, potem klejem na gorąco przymocowujemy bombeczki.





 I gotowe, dużo  pracy ale efekt jak dla mnie niesamowity, przepięknie będzie się prezentował na moim Wigilijnym stole .









Mam nadzieję że się wam podoba moja praca, bo dla mnie strasznie. To mój pierwszy wianek więc naprawdę jestem tym bardziej z niego zadowolona.

Pozdrawiam wszystkich świątecznym akcentem i do miłego :)




4 komentarze:

  1. świetny pomysł, a mały Elf- prawdziwy skarb :))) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny stroik aż zazdroszczę, że sam nie mam takich zdolności jak Ty. Kolorystyka mi bardzo odpowiada to srebro jest ładne ja w ogólę mam choinkę całą w srebrnych bombkach wygląda super do tego światełka w chłodnym odcieniu. Wianek zamówię w tym roku w kwiaciarni https://amarantkwiaty.pl/wianki-bozonarodzeniowe-czyli-kwiaty-na-boze-narodzenie/, która wykonuje piękne wianuszki :) Rok temu widziałem wianek u mojego brata i bratowej w domu. Fajnie to wygląda, tak trochę amerykańsko :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu , dziękuję za pozostawiony komentarz , mam nadzieję, że niebawem zawitasz w moje progi ponownie.