piątek, 19 grudnia 2014

Choinka hand made with love....

Tak, tak coraz bliżej święta, emalia błyszczy , kąty ogarnięte , lista zakupów sporządzona, Mikołaja odwiedziłam  czyli wszystko na razie jest pod kontrolą :)  Póki co ...
 bo potem to dziki pęd żeby ze wszystkim zdążyć i z uśmiechem ocierając pot z czoła usiąść do wigilijnego stołu. Dobrze że mam swoich pomocników więc może jakoś razem przebrniemy przez bożonarodzeniowy zawrót głowy.
Póki jeszcze chwilka jest żeby na chwilę przysiąść ,wrzucam kilka fotek naszej choinki. Strasznie mi się podoba , wszystkie ozdoby robiłam razem z moimi chłopakami, i chciał czy nie chciał musieliśmy ubrać ją wcześniej ,niż w Wigilię , bo nie mogli się doczekać żeby zobaczyć jak prezentują się ich dzieła. 

To taka nasza choinka hand made with love :)

Zapraszam do obejrzenia i pozdrawiam zaglądających :)















7 komentarzy:

  1. Jaka piękna choinka!!! I jaki przestronny salon! ZAZDROSZCZĘ! ;) Moja CH jeszcze nie gotowa... ale też w całości będzie hand made ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i ten biały fotel obok choinki...Bajka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak choinka hand made chyba bardziej cieszy niż sklepowe gadżety :) takie sztuczne wszystko :)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie mieszkasz ,a choineczka faktycznie piekna :)
    Dziękuję za miłe odwiedziny, pozdrawiam
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze to zazdroszczę przestrzeni... U mnie niestety ścisk, ale mam nadzieję to zmienić po Nowym Roku.
    Po drugie - choinka piękna! I wszystko ręcznie robione - wow!
    Ja też coś ręcznie zrobiłam, pokażę przy następnym poście, czyli za parę godzin... ;)
    Serdeczności........

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięna choinka i wnętrze wokół niej !
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu , dziękuję za pozostawiony komentarz , mam nadzieję, że niebawem zawitasz w moje progi ponownie.