wtorek, 23 lutego 2016

Zagłosuj na mój blog w kategorii Pasje i Twórczość w konkursie na Blog Roku 2015

Kochani ! Dzisiaj rozpoczęło się głosownie na Blog Roku 2015 w kategorii Pasje i Twórczość. 

Bloga prowadzę od ponad 1,5 roku. W tym czasie zdołałam Wam uchylić rąbka mojej pasji do tworzenia czegoś z niczego i odnawiania staroci .
Proszę wesprzyjcie mnie w walce o nagrody swoimi głosami 

wysyłając smsa o treści B11526 na numer 7124 ( koszt 1,23 z VAT ) .

Oczywiście możecie wysłać więcej niż jeden sms :) 

Mamy tylko tydzień , głosować można do 1 marca do godz. 12.00 . Serdecznie dziękuję za każdy oddany głos i za wsparcie .
Pozdrawiam Emila


2 komentarze:

  1. Ja już się przyłączyłam i wspieram Ciebie Emi, jutro też coś wyślę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję baaaardzo ale to baaaardzo , to dla mnie bardzo dużo znaczy. A pod postami cisza , tylko Ty jedna się odezwałaś :) Aż miło na serduchu. Ścsssski wielkie :)

      Usuń

Drogi gościu , dziękuję za pozostawiony komentarz , mam nadzieję, że niebawem zawitasz w moje progi ponownie.