środa, 13 stycznia 2016

Metamorfoza mebli Forte - z wizytą u Ani

Oprócz drobnych zleceń nad którymi pracuję na co dzień , trafiają się zlecenia na lifting całego salonowego, przeważnie, umeblowania.Zlecenie: biel złamana brązowymi refleksami , przetarcia w stylu shabby , zamiast szybek -siatka hodowlana, bez wymiany uchwytów.  Zestaw mebelków to połączenie płyty mdf z drewnem sosnowym . Meble po malowaniu bardzo zyskały na urodzie , klasyka - farba kredowa  mego autorstwa oraz do wykończenia  powierzchni - bezbarwny wosk.  
Umowa o dzieło wykonana  a satysfakcja właścicieli bezcenna ... 









Stary kufer, rodzinna pamiątka ... We wnętrzu dominują złote dodatki , więc kufer został utrzymany także w takiej tonacji . Dodałam złote okucia oraz odnowiłam całą jego powierzchnię. Miejmy nadzieję że jeszcze długo będzie służył rodzinie i pomieści całą masę rodzinnych pamiątek .





                              I piękna stołowa dekoracja wykonana przez Anię :) 



                              A na koniec ...  garażowe foto sprzed malowania:) 



Aniu ,dziękuję za możliwość sfotografowania Twego pięknego salonu i miłe pogaduszki                                                  przy filiżance dobrej herbatki . 
Kochani na dzisiaj to tyle , zapraszam wkrótce na długąąąą fotorelację z mojej ..... shabby chic    garderoby :)  
                                                  Ściskam mocno ... pa 




17 komentarzy:

  1. Ale piękna i pracowita przemiana : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie piękne wnętrza :) I ta lampa - cudowna ! A klimatu dodają lampki! Świetna metamorfoza.

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę, jaka zdolna dziewczyna i jeszcze bizneswomen :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna metamorfoza. Może właściciele zdecydują się też na metamorfozę krzeseł. ? Stanowiłyby dopełnienie tego wnętrza.
    Serdecznie pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ udana metamorfoza! Pięknie teraz wyglądają mebelki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie metamorfozy i dawanie drugiego życia starociom. Mebel od razu inaczej się prezentuje:-) Ja również pokusiłabym się jeszcze o przemalowanie krzeseł.
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie prezentuje się pokój po metamorfozie:) Kufer mnie zauroczył...dobra robota Emilko!☺

    OdpowiedzUsuń
  8. kredens jest cudny, ale to piękno widać dopiero teraz....

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod naprawdę wielkim wrażeniem!!! Salon wygląda wspaniale!!!
    moc uścisków kochana

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie lepiej tym meblom w nowej szacie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś marzyłam o odnawianiu mebli, ale jak zaczęłam szlifować przed malowaniem, to mi się odwidziało, podziwiam wszystkie metamorfozy.Skrzynie bym najchętniej ukradła :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. meblepiękne...ale nie wiem jak wam..mi rzuciły się te halogeniki w suficie..je nalezałoby usunąć bo pasują jak pięść do oka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Greatful and nice blog, Thanks.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie, meble dużo zyskały po nowej metamorfozie

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu , dziękuję za pozostawiony komentarz , mam nadzieję, że niebawem zawitasz w moje progi ponownie.