piątek, 11 maja 2018

Jak mi tu dobrze... nasz dom na łamach magazynu Moje Mieszkanie

Kiedy zaczynam pisać posta mam w głowie mnóstwo myśli, które biją się o to która pierwsza zostanie spisana . Dzisiaj pierwszeństwo dostało wspomnienie z dn. 4 maja 2018r. kiedy to w kiosku wzięłam do ręki czerwcowe wydanie magazynu Moje Mieszkanie a w nim fotoreportaż z naszego domu , domu w który włożyliśmy wspólnie z mężem całe serce, czas i fundusze... Co się wtedy czuje kiedy widzisz swoje zdjęcia , swój dom, kawał swojego życia  na kartkach kolorowego magazynu ? O mamciu i swój stół z ciastem , które upiekłaś na tę okoliczność na okładce!!!   Radość nie do opisania , uczucie spełnienia i satysfakcji,ogromne wzruszenie , czujesz łzę spływającą po policzku ... To tak jakby zobaczyć dziecko po porodzie i znika cały trud , całe to zmęczenie fizyczne i psychiczne .Droga do stanu faktycznego usłana różami nie była ,oj nie - a w pewnym momencie budowy przemknęła myśl by to wszystko w cholerę sprzedać i mieć spokój .Jednak wtedy pojawił się  szept duszy który  podpowiadał , że nie wolno się poddawać , trzeba walczyć o swoje , dać 100 % siebie, nie być tchórzem i że trzeba dokończyć to co się zaczęło , obojętnie o jaka dziedzinę życia chodzi.A nie tylko żyć mżonkami. Mam więc w sobie wiele uporu, woli walki,cierpliwości,energii by przeciwstawić się życiowym problemom... 
Na naszym skrawku ziemi stworzyliśmy dla naszej rodziny bezpieczną przystań , miejsce które kochamy , w którym zawsze czujemy się dobrze. A słowa dzieci , "Nie chcielibyśmy mieszkać w bloku " , są kropką nad "i", dowodem na to , że nasz trud nie poszedł na marne a każdy odcisk na rękach i bolący kręgosłup od pracy , miał swój sens. 
A teraz budzi nas śpiew ptaków , wschodzące słońce , otwieram drzwi , wychodzę na trawnik, oddycham świeżym powietrzem ,rozkładam ręce i myślę 
" Boże jak mi tu dobrze " . 
Czas na kawę w ogrodzie ...









Dziękuję redakcji za publikację artykułu , za zaliczenie mojej osoby do grona Kobiet z Pasją , to wielkie wyróżnienie, będące dla mnie czymś szczególnym .I wspaniałej osobie czyli Agnieszce Wrodarczyk za stylizację i redakcję tekstu a Panu Michałowi Skorupskiemu za fantastyczne ujęcia.
 Nasze wspólne dziecko o imieniu Moje Mieszkanie już do nabycia w kioskach :) 

Z pozdrowieniami , serdeczności 

20 komentarzy:

  1. Czytałam, rozpoznałam od razu Twoją kuchnię :) GRATULUJĘ!!
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super :) Dzięki Madziu 😉

      Usuń
    2. Ja też tą kuchnię rozpoznałem! Mieszkanie w magazynie to musi być niezłe marzenie :) Moje jest w podobnych stylu. Wiele mebli podobnych do tych które ma Pani widziałem w co droższych hotelach. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Znam to uczucie... to przejęcie....ekscytację... niezwykle.... jeszcze raz bardzo gratuluję 😁😍👏👏👏👏👏 i dalszych Kochana sukcesów 😚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy się rozumiemy się bez słów :) Dzięki Alu ,pozdrówka ;)

      Usuń
  3. Jeszcze raz wielkie gratulacje:-) To jest cudowne uczucie móc zobaczyć swoje cztery kąty w magazynie wnętrzarskim:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się właśnie zastanawiałam, skąd znam tą listwę z zasłonkami w sypialni :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przede wszystkim gratuluję,po drugie miło się czyta posta , w którym z kazdego niemal słowa wypływa tyle radości. To wspaniale ,ze dom może dostarczyc szczęcia na tyle sposobów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda. Jego urządzanie sprawia mi wielką frajdę :) Dziękuję za odwiedzinki ;)

      Usuń
  6. Witaj. Serdeczne gratulacje. Od jakiegoś czasu obserwuje Twojego bloga, zachwycam sie zdjęciami na instagramie. Ale nie miałam pojęcia ze jesteś z Goldapi! Ja jestem z Węgorzewa. Poproszę o maila bo fajnie by było sie zobaczyć, oczywiście jesli masz ochotę. Pozdrawiam. Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Justyno 😉 Bardzo mi miło ,że Ci się u nas podoba ;) To jest nas więcej do spotkania ,bo mam tu już kilka osób z Mazur ;) Podasz mi swoj IG ? A adres misschic8219 @gmail.com ;) Pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń
    2. IG krasnydomek :)

      Usuń
  7. Emilko,wasz dom jest przepiękny ,widać,że włożyliście w urządzanie całe swoje serce i robiliście to z pasją!!!
    A twoje szyjątka tak miło się ogląda!!!
    Gratulacje!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda Karmelciu ,prawda ;) Postokroć dzięki wielkie, mnie natomiast też cieszy fakt ,że moja działania mogą być dla kogoś kto inspiracją ,fantastyczne uczucie ;) Buziaki 😘

      Usuń
  8. Gratuluję :) Czytałam i oglądałam. Piękna sesja

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy i interesujący post. Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu , dziękuję za pozostawiony komentarz , mam nadzieję, że niebawem zawitasz w moje progi ponownie.