niedziela, 19 lipca 2015

Ogłaszam candy , moje pierwsze candy :)

Witajcie , jako że dzisiaj obchodzę urodziny , 18 -te zresztą heheh :) i jestem na półmetku swoich prac dekoratorskich w domciu , z którego to powodu jestem bardzo szczęśliwa , chciałabym jakąś osóbkę mile obdarować z tej okazji :) Nagrodą dla zwycięzcy  będzie cały zestaw widoczny na zdjęciu konkursowym czyli metalowa tacka w kształcie serca w szarym kolorze , dwa kubki i zestaw przyprawników :)

Konkurs odbywa się zarówno na blogu jak na fb.

Zasady konkursu na blogu :
- bardzo proszę o pozostawienie komentarza pod postem , z chęcią wzięcia udziału w losowaniu ,
- należy zamieścić baner konkursowy na swoim blogu,
- dołączyć mego bloga do obserwowanych ( dołączyć do witryny lub dodać do kręgów),
-osoby posiadające konto na fb  zapraszam do polubienia mego Klubu Miłośniczek Shabby Chic na profilu fb aktywny link tutaj Klub Miłośniczek Shabby Chic Lubię to !,
-będzie mi niezmiernie miło gdy umieścicie mego bloga na swojej liście czytelniczej ,
-osoby anonimowe bardzo proszę o pozostawienie swego adresu mailowego.

Zasady konkursu na facebooku :
-polubić fanpage aktywny link  Klub Miłośniczek Shabby Chic Lubię to ! ,
-udostępnić post konkursowy na swojej tablicy , tzw. podaj dalej :),
-polubić post konkursowy , a pod postem zgłosić chęć udziału w konkursie słowami " biorę udział ".
Informacja : jedna osoba może dodać tylko 1 ( jeden ) komentarz pod postem , konkurs trwa od dziś do  28 sierpnia 2015 r. do godz. 24.00.

Zwycięzca konkursu zostanie ogłoszony najpózniej w 48 h po zakończeniu konkursu .

Zapraszam serdecznie wszystkich do zabawy, i trzymam za was kciuki .

Banerek zabieramy na bloga :)





Ściskam was mocno , łapką macham i do miłego 







79 komentarzy:

  1. Ja się zgłaszam!!! Piękne przedmioty do wygrania nam przygotowałaś. Chociażby za to w imieniu wszystkich, którzy będą brali udział w Candy DZIĘKUJĘ :)
    Banerek umieszczam na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście biorę udział :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście chętnie wezmę udział, juz biegnę wieszać banerek. Na liście Cię mam już dawno. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, ja to z wielką przyjemnością wezmę udział w Twoim pierwszym CANDY:)
    Przygotowałaś tak śliczne rzeczy, że napatrzeć się nie moge:) Wszystko BARDZO mi się podoba!
    buziaczki wakacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogło mnie tu zabraknąć! :)
    POZDRAWIAM!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Emilko jeszcze raz dużo Miłości i banerek jest już na Różanej:)
    Buziaki:)
    Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego z okazji osiemnastki:-)
    Z przyjemnością staję w kolejce po te cudowności:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Emilko, wszystkiego najpiękniejszego, niewyczerpanej kreatywności, samych sukcesów i szczęścia życzę Tobie ja :-) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdeczne życzenia z okazji Twoich urodzin! Śliczne prezenty naszykowałaś! Zapisuję się bardzo chętnie! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  10. No to my obie w tym roku świętujemy 18-tki! ;-) Sto lat!
    Banerek na blogu - konkursy i rozdania. Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bawię się z Wami.
    Baner zabieram, a pozdrowienia zostawiam :)
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie przyłączę się do zabawy, banerek podpinam i do listy gości na Twoim blogu jak najbardziej się zapisuję. Wszystkiego Najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znalazłam przepis na ciasto, ciekawy blog i do tego pokusę wygrania ślicznych przedmiotów. Zostaję i bynajmniej nie z powodu Candy. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego z okazji osiemnastki!!!!!
    Z wielka radoscia przyłączam się do zabawy.
    Pozdrawiam - Babaga
    detlew@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja się zapisuję, banerek na moim blogu, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak wszyscy to wszyscy ;))z przyjemnością stanę w kolejce ;) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ;) pozdrawiam ewelina ze starej ławki

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za zaproszenie :) zapisuję się z największa przyjemnością i z małym poślizgiem składam życzenia - SPEŁENIENIA NAJSKRYTSZYCH MARZEŃ!

    buziakuję, Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. dołączam do losowania:) ahojda@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny zestaw i ja się zgłaszam ! obserwuje jako Milena Kafka a baner wisi na blogu... o tu ----> Mój blog Ma i Bla a przy okazji zapraszam do siebie na CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam,
    nie posiadam bloga ani facebooka, ale z chęcią przygarnęłabym ten piękny zestaw.
    Wszystkiego najlepszego z okazji 18-stki :)
    Pozdrawiam Ewa
    ewakro2012@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewo , w taki razie proszę o dołączenie swojej osoby do mojej witryny , będzie mi bardzo miło ) Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Dołączyłam do obserwatorów :)

      Usuń
  21. Bardzo chętnie wezmę udział w Candy :) Jestem w trakcie urządzania swojego nowego pokoju, własnie w podobnym stylu :) mój pierwszy pokój tylko dla mnie, przez 24 lata zawsze z kimś go dzieliłam, i w końcu wolność :P
    baner: http://kanwuje.blogspot.com/
    obserwuję jako kanwuję czytam testuję
    w kręgach g+ jako kanwuję czytam testuję
    lubię Klub Miłośniczek Shabby Chic jako Ewelina Wie.....
    blogroll: http://kanwuje.blogspot.com/
    ewcius1991@vp.pl
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jestem zafiksowana na tle wszelkiej maści porcelany i kubasków, więc staję w kolejce z wielką przyjemnością. :) Banerek wstawiony, a Tobie życzenia najserdeczniejsze przesyłam i buziaki. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jestem zafiksowana na tle wszelkiej maści porcelany i kubasków, więc staję w kolejce z wielką przyjemnością. :) Banerek wstawiony, a Tobie życzenia najserdeczniejsze przesyłam i buziaki. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękności :D Zapraszam do Siebie, banrek w zakładkach bocznych :)
    http://prawdazyciowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za zaproszenie to lecę na FB wsiąść udział:D
    Pozdrowionka Kami:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne prezenty w "rozdawajce"
    Ustawiam się w kolejce :)
    Obserwuję i na FB też się bawię
    banerek na blogu http://mebelkidanielki.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Same cudowności, a te serce...No wymiękam!Biorę oczywiście udział w konkursie!Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Staję w kolejce :) A może mi się poszczęści :)
    Pozdrawiam niedzielnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystko piękne...więc i ja chcę wygrać :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. biorę udział w zabawie
    mój mail anna.jasic@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  31. Biorę udział :)
    Obserwuję jako : sylwia s
    Baner : http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Baaaardzo bym się cieszyła gdybym to ja była zwycięzcą tej rozdawajki. Komplet jest przecudny i bardzo chciałabym go mięć. pragnę poinformować współuczestników zabawy, że jednak szczęścia do wygranej ja nie mam zatem nie będę konkurencją. HI hi:)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Shabby chic to moje życie dlatego obowiązkowo się zgłaszam :-))) Banerek obowiązkowo tutaj http://shabbychic-hagart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Przyłączam się do zabawy :) Piękne nagrody przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkiego najlepszego w dorosłości. Nie posiadam niestety fb i nie prowadzę bloga, ale jeśli można, to też się dopiszę tarkowska.anita@ gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Piękny zestaw, z chęcią wezmę udział ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Ustawiam się w kolejce http://uoliuoli.blogspot.com/. Pozdrawiwam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  38. Spóźnione, ale najszczersze życzenia zdrówka i spełnienia marzeń :))
    Piękne prezenty przygotowałaś. Moja kuchnia jest najbrzydsza na świecie.... niebieska.... a marzę o białej ;) więc białe drobnostki oświetlą mi nadzieję :))
    Zaciskam kciuki i chucham :)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ustawiam się ,bo po prostu kocham takie durnostajki :)

    Choć juz troszkę po urodzinach ,to i tak życze Ci spełnienia najskrytszych marzeń i zdrówka, zdrówka i jeszcze raz zdrowia !!!! jest zdrowie ,możesz wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  40. O rany ale cuda chcesz nam podarować :).

    Z chęcią się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  41. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą
    http://justeczkowymiszmasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowny komplecik dlatego i ja grzecznie stanę w kolejce- może sie uda?
    zapraszam również serdecznie na moje candy:)
    i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  43. Miło tak obdarowywać z okazji urodzin i bardzo oryginalnie :) A zestaw piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudne rzeczy do wygrania,z chęcią się zapisuję!!!!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. dopisuję się do listy chętnych na te cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  46. I ja jestem chętna a przy okazji zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja również chętnie wezmę udział, cudowne nagrody przygotowałaś:) baner na blogu: http://na-tropie-piekna.blogspot.com/
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Konkurs rewelacja i takie cudowne nagrody. Po prostu nie mogę wzroku oderwać od zdjęcia.
    Baaardzo chętnie wezmę udział w tym konkursie.
    Banerek oczywiście wklejam na mój blog: www.szydelkowamagda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne prezenty kuszą, więc dołączam do kolejki! Poszperałam po Twoim blogu, znalazłam sporo inspiracji, więc z przyjemnością dołączyłam także do obserwatorów :)). Konta na Fb niestety nie posiadam. Banerek jest już na moim blogu http://kalliope-swiat-rownolegly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja również się zapisuję :)))
    Obserwuję GFC, lubię na FB, obserwuję na G+ :)))
    bloga nie posiadam więc zostawiam e-mail:
    klaudia1208@interia.pl

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  51. banerek już u mnie i chętnie dołączę do zabawy ! :)
    POZDRAWIAM !

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne rzeczy przygotowałaś ;) ustawiam się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. śliczności , dopisuję się cichutko do kolejeczki

    OdpowiedzUsuń
  54. Ależ cuda. Z wielką chęcią dołączam do kolejki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ależ cuda. Z wielką chęcią dołączam do kolejki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo eleganckie prezenciki:) Chętnie się dopiszę:) Banerek na http://sielski-domek.blogspot.com/ już jest.
    Serdeczne pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. wszystkiego dobrego :)

    cudownosci i ja spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się! :) obserwuję i wstawiam baner w pasek boczny bloga :)
    pozdrawiam, kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Jestem i ja Emilko !
    O mały włos i bym zapomniała się zapisać. Warunki spełniam obowiązkowo !
    A może masz ochotę na obraz u mnie? nieco retro i fajnym napisem :)

    buźka

    OdpowiedzUsuń
  60. Emilio. Nie znamy się... a koleżanka mi o Tobie powiedziała, że powinniśmy. Obydwie pasjonatki i miłośniczki shabby:) Oczywiście będę Cię śledzić:) Twoje poczynania i wnętrza.Ja nie miałam możliwości stworzenia wnętrza w wymarzonym shabby od początku, ale teraz zmieniam udoskonalam tak aby było właśnie z nutką shabby i romantyzmu:)
    Pozdrawiam Joasia
    uwielbiamczarowac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Wszystkiego najlepszego.Chętnie się przyłączę do zabawy.
    magicznedodatkiizabeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękności przygotowałaś. Życzę kolejnych owocnych lat blogowania. Ustawiam się w kolejce. iglamalowane1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. to ja chętnie... :) baner na: jej-art-terapia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. jeśli można i ja ustawiam się w ogonku, bo Twoje prezenty skradły moje serducho! pozdowienia ciepłe Bogda
    bogda2901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękny blog, piękne wygrane, dopisuję się do ogonka mając cichą nadzieję:)) Póki co zapraszam na gosiaczkowepasje.blogspot.com. Banerek już zawieszam:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Z przyjemnością wezmę udział. Uroczo u Ciebie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Biorę udział w zabawie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  68. Z okazji urodzin życzę Ci dużo szczęścia. Z przyjemnością ustawiam się po cukiereczki, które bardzo przypadły mi do gustu, a korzystając z okazji zapraszam na candy do mnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  69. ACH jaki sliczny blog.i przepiekne candy ktore dla nas przygotowalas.Jak mozna to i ja sie zapisze z przyjemnoscia.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. biorę udział ;)
    baner wstawiłam: http://joanna-giovanna.blogspot.com/
    obserwuję blog i lubię na fb jako: Naughty Girl

    OdpowiedzUsuń
  71. strasznie długa kolejka.....ustawiam się grzecznie:) cudowne nagrody. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  72. Z chęcią wezmę udział w Twojej zabawie :)
    BTW. Świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  73. Hej
    Chętnie wezmę udział w Twojej zabawie. Blog obserwowany od dawien dawna :) nagrody są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja również chętnie staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu , dziękuję za pozostawiony komentarz , mam nadzieję, że niebawem zawitasz w moje progi ponownie.