piątek, 28 grudnia 2018

Świątecznie ...

Dzień dobry :)
Fuj, fuj ależ nieładnie ...
Tyle miesięcy ciszy na blogu hihi :) 
Od kilku lat to Instagram wiedzie prym ,więc zapraszam na moje konto @shabbysochic,tam więcej mojej codzienności :) 
A także na konto mojej pracowni na Ig @milutkowarekodzielnia , gdzie pokazuję co tam w pracowni piszczy ,co spod igły i nitki wyszło :)
 A dzieje się sporo więc zapraszam serdecznie :) 

W tym roku postanowiłam zmienić troszkę ozdoby bożonarodzeniowe, na choince zamiast ozdób papierowych pojawiły się szyte przeze mnie serducha i skrzydełka,dodałam lampki,i świąteczne drzewko gotowe. Cały dom udekorowałam świeżymi gałązkami świerku , tu i ówdzie wianek ,paląca się świeca i dom gotowy na święta w trymiga :) Postanowiłam także kupić tym razem drzewko w donicy, i to dobra inwestycja, cenowo nie różni się wcale od świeżo ściętego drzewka , na podłodze jest mniej igieł, a na wiosnę do ogrodu przybędzie nowa ,sporych rozmiarów roślina.Zero marnowania :) Czyli na plus :) 
Minusem niestety wtaszczenie donicy do bagażnika :)

Jako ,że niebawem Sylwester i Nowy Rok puka już do drzwi 
chciałabym z tej okazji złożyć moim czytelnikom życzenia wszelkiej pomyślności w Nowym Roku,niech szczęście lgnie do Was jak miś do miodu , niech na Waszych twarzach zawsze gości uśmiech ,znoście dzielnie każde niepowodzenie ,niech Wasze serca będą piękne a świat Wam sam zwróci co od Was otrzymał .
Wszystkiego dobrego :) 















Z pozdrowieniami 




11 komentarzy:

  1. Ślicznie. Choinka z serduszkami jest urocza.
    Zaobserwowałam na Instagramie. Powiem szczerze, że dla mnie to nowa przestrzeń.
    Wszystko dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie u Ciebie Emilko:-)))
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:-))
    Pozdrawiam poswiątecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dekoracje. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Emilko, pięknie u Ciebie :) Prawie jak w niebie :))
    Uściski na Nowy Rok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Serduszka na choince absolutnie powaliły mnie na kolana! Cudo! Pomyślnego Nowego Roku życzę Pola :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe ozdoby świąteczne. Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne ozdoby. Na 100% za rok takie sobie sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wystrój na święta. Chyba ja też podobny zrobię, ponieważ bardzo mi się twój podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać wielki świąteczny nastrój.

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu , dziękuję za pozostawiony komentarz , mam nadzieję, że niebawem zawitasz w moje progi ponownie.