poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Miejsce Mocy czyli Bloggers Summer Meeting 2017

Nie od dziś wiadomo , że podróże kształcą , wzbogacają nas o nowe doświadczenia , wracają wraz z nimi nasze wspomnienia, które po powrocie chowamy w kuferkach naszej pamięci . Dzięki nim poznajemy nowych ludzi , bądż odwiedzamy tych których dawno nie widzieliśmy , nawiązujemy nowe znajomości. Jeden wspólny mianownik, jedna siła,  połączyła nas wszystkie tego dnia w jednym miejscu. Każda z innego zakątka Polski ...  Ta siła to pasja . Pasja do piękna , urządzania wnętrz , malowania mebli, rękodzieła , fotografii, pisania , czytania ,pasja do niekończących się rozmów i dobrego jedzenia.  Czyż to nie piękne , że można spotkać się z tak wieloma dziewczynami , które rozumieją się wpół słowa, czyż to nie piękne móc wymienić się wreszcie doświadczeniami w realu a nie tylko przez słowo pisane ? To ludzie,pisane przez nich historie,przeżycia są ważne a spojrzenie w oczy rozmówcy bezcenne i unikalne doświadczenie. W taką podróż udałam się zaledwie trzy tygodnie temu , do miejsca mi znanego , bo rok temu też miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu blogerek u Anity  z bloga Nitka Design a jednocześnie miało to być spotkanie z wieloma nieznanymi mi dziewczynami. Nie czułam ani stresu, ani obawy przed nowymi znajomościami , byłam szczęśliwa , że wreszcie będę mogła poznać dziewczyny z którymi od lat piszemy na blogach albo na Instagramie. Nooo jest jakaś magia , ciepło ,serdeczność w tych spotkaniach, trzecie w Polsce Miejsce Mocy ! Niedaleko Poznania !!! 

A oto i my , w pełnej krasie:) Słusznie jedna z dziewczyn zauważyła gdzieś na Instagramie chyba , że każda z nas ma na sobie coś niebieskiego :) Czysty zbieg okoliczności przysięgam :) 



Sylwia Sylwia About Home
Emilia czyli Ja 
Agnieszka The Feelings in Me
Renata Dogonić Własne Marzenia
Agnieszka Gąska w Domu
Kasia Sweet Home Sklep
Ola Color Olii
Agata Murmi.pl
Kasia Kasiaciszka
Marta Bosy Dom
Anita Nitka Design
Siedzą od lewej:
Agnieszka Różana Ławeczka
Natalia Waniliowy Lawendowy Biały


Skoro już się zebrałyśmy , najpierw miałyśmy wielką ucztę , a hitem szwedzkiego stołu była przywieziona przez Agnieszkę ( Gąska w Domu  zajrzyjcie na jej konto na IG) , szynka w chlebie , mała drobna Agnieszka szybkimi sprawnymi ruchami , pokroiła tego kolosa :)  Pychota, a obok spójrzcie ziemniaczki pieczone w chlebie :) 


I nasz suto zastawiony stół szwedzki , każda z dziewczyn w miarę możliwości coś
 przygotowała  do jedzenia , wyszła z tego uczta na miarę pięciogwiazdkowej restauracji :) :) :) 
Dziewczyny włożyły mnóstwo czasu i serca w przygotowanie tych wszystkich  smakołyków.




Potem był czas na rozmowy , kawkę , herbatkę i niekończące się kawałki ciasta na talerzykach.
Dziękuję firmom
Dr.Oetker
oraz
Kredens Babci Heli
za dostarczenie  przedmiotów do realizacji sesji zdjęciowej .  Oraz oczywiście Anicie za zaproszenie , za wspaniałą gościnę  ,  za serce po prostu , za to , że jest super babką jakich na świecie mało :)
Poniżej produkty - tekstylia , sztuczne kwiaty, świece , meble ogrodowe , porcelana Riviera Maison z Emma Meble










I kredens pełen porcelany Riviera Maison z Emma Meble :) 













Meble ogrodowe , lampiony , tekstylia , sztuczna trawa , świece z Emma Meble 




  Miałyśmy także do dyspozycji, na cele sesji  te cudowne klatki oraz drzewka oliwne z Jucca Centrum Ogrodnicze , zajrzyjcie do sklepiku  mnóstwo fajnych rzeczy można w nim znależć :) Centrum Ogrodnicze znajduje się niedaleko Poznania , w Tarnowie Podgórnym dokładnie TUTAJ , macie wszystkie namiary, gdybyście chcieli tam zajrzeć . Ja osobiście się tam wybrałam z Anitką na małe zakupki , słowo daję myślałam że oczopląsu tam dostanę :) Dwie godziny tam spędziłyśmy !!! Szkoda , że aparatu ze sobą wtedy nie wzięłam .... Fotoreporterka za dychę hihihi :) 





 A na koniec moi mili ,  trafiła do nas niespodzianka od Dr.Oetker , produkty spożywcze do wypieków , dzięki którym nasz stół uginał się od słodkości przygotowanych z wykorzystaniem produktów właśnie tej firmy . Ja już w domu coś pysznego stworzyłam ... ale o tym w następnym poście :) Na stronie Dr. Oetker Akcesoria znajdziecie fajne akcesoria do wypieków m.in. tą formę do tarty oraz wiele innych przydasi do wypieków domowych ciast :) 



Do miłego kochani , dziękuję za Wasze odwiedziny  i pozdrawiam :) 
 


7 komentarzy:

  1. Świetna fotorelacja i urocze spotkanie. Szczerze zazdroszczę i tych rozmów, i tych znajomości. Pasja górą.
    Pozdrawiam i ślę uściski ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci bardzo za tak piękną relację i tyle ciepłych słów:-))) Radość uczestniczek i tak pozytywny odbiór naszego spotkania daje kopa do dalszego organizowania takich zlotów czarownic:-)))
    Miło było Cie gościć, gdybyście kiedyś znaleźli się w okolicach Poznania to wiesz gdzie nas szukać:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna relacja, żałuję, ze mnie z Wami nie było:(
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedziałam, że będzie mi żal po fakcie, ale cóż robić.. ;-) Potwierdzam, że takie spotkanie u Anity to magia, uczta dla podniebienia, niesamowita pozytywna energia... Dużo by wymieniać.
    Ta czarno-biała porcelana jest rewelacyjna!
    PS. Ja bym chyba nie miała nic niebieskiego, chociaż... mam taką niebieską kieckę... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne i twórcze spotkanie, jaka szkoda, że i ja nie mogłam dojechać. Mam nadzieję, że kiedyś uda się Was poznać. Trzymam kciuki za przyszły rok :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałem że są takie zloty :) Fajnie sie tego Pani bloga czyta.

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu , dziękuję za pozostawiony komentarz , mam nadzieję, że niebawem zawitasz w moje progi ponownie.