wtorek, 8 marca 2016

Nowy hand-made drobiazg

Dzisiaj nasze święto kochane kobietki , życzę Wam dużo szczęścia , uśmiechu na co dzień i zero smutasków :) Nu, nu ,nu nie wolno , dzisiaj sam uśmiech na Waszych bużkach :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ostatnio zamówiłam na Allegro tekturowe pudełka , szałaput nie sprawdziłam wymiarów i troszkę się zdziwiłam kiedy okazało się, że są takie małe :( Ok moja wina , z pokorą przyjęłam zamówienie. I czym prędzej zajęłam się ozdabianiem moich mikro pudełek . Najpierw pudełka okleiłam podartymi  na kawałki kartkami starej książki , jako podkład pod nałożenie dekupażu . Do klejenia użyłam rozcieńczonego kleju Vicol.  Gdy naklejona warstwa wyschła , położyłam jedną warstwę lakieru akrylowego , znowu odczekałam aż wyschnie. Po tym czasie zaczęłam nakładać wycięty z serwetki motyw. Szybkie suszenie na grzejniku i lakierowanie . Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze ,gdy za coś się zabieram ,z niecierpliwością dziecka nie mogę się doczekać gdy ujrzę efekt końcowy . 
Skończywszy swoją pracę , stwierdziłam, że nie są takie złe, te moje mikro pudełka . Z pewnością , gdy będę zamawiała jeszcze raz , tym razem drewniane  - sprawdzę rozmiar.




 ,


Jakaś mała frekwencja , nie chcecie się zapisać na moje  Candy ? 

Dla chętnych link Tutaj klik

Zatem miłego świętowania i do napisania niedługo :) 



23 komentarze:

  1. fajnie wyszły , Wszystkiego dobrego i dzieki za zżyczenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego kobietko :)
    Bardzo fajnie wyszły twoje pudełeczka a z zakupami internetowymi tak czasem wychodzi :p Wiem coś o tym!
    Z serwetką w taki wzór miałam do czynienia w zeszłym roku-ozdobiłam nią zawieszki serca i jajka ,na pisanki :) Bardzo lubię taki motyw motyli z napisami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam sie zabrać za robienie jajek ... ale jakoś wena mnie chyba opuściła :(

      Usuń
  3. Emilko wszystkiego najlepszego i dzięki za życzenia. Ja to się dzisiaj uryczałam nad robotą, ale tak poza tym to nieźle :).
    Bardzo fajny efekt uzyskałaś. Nie będę ściemniać :), że to mój styl, ale był czas, że robiłam dość podobne rzeczy - dalej mi się podobają, ale - podobnie jak np. wnętrza black&white - cudowne u kogoś, ale sama nie czuję się najlepiej. Wiem, bo spróbowałam obu stylów, przez chwilkę :-).
    Pięknego wieczoru! ♥

    Ps. Ja nie polubię na FB bo nie mam FB :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj w Dzień Kobiet jakaś przykrość Cię spotkała ? Rozumiem czasem nerwy i mnie puszczają :) Najczęściej przez moje dziecięta :) Każdy ma swoje , coś co pasuje u mnie , nie musi pasować u ciebie ale może nam się podobać np. umeblowanie, dodatki itp. ja uwielbiam zaglądać do ciebie i do Kami , też nie moja bajka ale podziwiać mogę nie ? Buziole , uszy do góry , trzymam kciuki żeby nikt więcej cię nie denerwował :)

      Usuń
    2. Nikt mnie dzisiaj nie zdenerwował właściwie ... po prostu dostałam w pracy zadanie 10-krotne przekraczające moje umiejętności ... a nie mogę powiedzieć: nie umiem. Na szczęście późnym wieczorem, po 16 czy 17 godzinach dzisiejszej pracy - udało mi się zrobić duży krok na przód. To w sumie dla mnie więcej nauki, niż pracy - nie jest łatwo wykonywac niewyuczony zawód, który wymaga ogromnej wiedzy, eh!
      Masz rację, dokładnie tak jest - też zaglądam na blogi z różnej "parafii" - przecież z własnej woli, bo mi się podoba, nawet jeśli urządzam sobie inaczej.
      Buziaki i dobrze te kciuki trzymałaś, bo mniej więcej o tej porze, odniosłam kolejny mały sukces zawodowy heh. ♥

      Usuń
    3. Każdy nowy cel który przed sobą stawiamy uczy nas czegoś nowego ,to wspaniale że udało Ci się poradzić sobie z nowym zadaniem :)Dałaś radę jednym słowem , a zadowolenie z siebie ,z dobrze wykonanej pracy , wzmacnia ciebie jako pracownika :)

      Usuń
  4. Wszystkiego dobrego:)
    Piękne pudełeczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, samych cudowności dla Ciebie:)
    A pudełeczka są bardzo piękne i bardzo mi sie podobają:)
    ściskam Cię kobietko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mikro, ale jakże urokliwe :) wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem mam wrażenie że mam jakieś zaburzenia w mózgu jeśli muszę sobie wyobrazić jakiś rozmiar czy np. podać odległość:) I czasem często bywa że nie wychodzi mi to na dobre :) Dziękuję , mnie też się podobają :)

      Usuń
  7. Ooooo..... Motylek! Mam do takich motywów wyjątkową słabość...
    Fajnie Ci to wyszło, pudełeczek, puzdereczek nigdy niezadużo... ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ja wiem , widziałam że masz słabość do motylków :) Jedne się upchnie w szafie inne się zrobi , i tak do końca świata hehehe :) Kobiety ....

      Usuń
  8. Piękne pudełka:-)
    Wszystkiego najlepszego w Dniu Babek:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anitko , Tobie również wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  9. Małe jest piękne ;-) Wszystkiego naj naj :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są! Takie urokliwe... :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam fizia na punkcie okrągłych pudełek :)
    ŚLICZNE SĄ !!

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Klimatyczne ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo subtelne. Takie lubię!

    OdpowiedzUsuń

Drogi gościu , dziękuję za pozostawiony komentarz , mam nadzieję, że niebawem zawitasz w moje progi ponownie.