wtorek, 27 marca 2018

Kiermasz wielkanocny 2018r.

Przybywam dzisiaj z foto relacją z mojego pierwszego kiermaszu , w którym jakiś czas temu zdecydowałam się wziąć udział. Ach co to był za dzień  słuchajcie ...
Dla mnie po stokroć  szczególny , wart uwiecznienia na blogowych stronach :) Dziękuję wszystkim którzy mnie tego dnia odwiedzili , za rozmowę , dobre słowo, zakupy .Dzięki Wam jestem jeszcze bardziej zmotywowana aby działać dalej, tworzyć więcej , aby z tej mojej pracowni wychodziły  coraz piękniejsze rzeczy :) 
Jestem Wam ogromnie wdzięczna za tak wspaniały odbiór mojej pracy :) 
Dla Was moja pasja rozwijać będzie horyzonty :) 
Dziękuję :) 












Ślę serdeczne pozdrowienia zaglądającym i komentującym , do napisania niebawem :) 


10 komentarzy:

  1. Ale produkcja kochana :) Przeszłaś samą siebie, musiało być naprawdę wspaniale :) I prosze Cię, twórz, twórz, szyj ile się da !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ,wzdłuż i wszerz :) :) :) Ważne że się podobało , to ogromnie motywujące :)

      Usuń
  2. Stoisko wygląda imponująco: ) Piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mieliśmy też cudną , tam z góry pogodę :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Wspaniałe rzeczy przygotowałaś na kiermasz.Świetnie że zostałaś doceniona ale słusznie :-). Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie ;) Wiesz ,ŻW już się bałam że stołu na to wszystko nie wystarczy ;):) Pozdrawiam ,zajrzę na pewno ;)

      Usuń
  4. No to bardzo się cieszę,że wszystko poszło super i że nabrałaś jeszcze większych chęci do działania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) O tak ;) Ważne też było spotkanie oko w oko ,z większością znajomych z którymi jednak na codzień ,nie mam możliwości spotkania 😉 Chwila rozmowy ... Bezcenne ...

      Usuń
  5. Super te Twoje uszytki! Bardzo dużo pracy jest przy takich maluchach, ale warto, prawda? Kiermasze to świetna sprawa, można zaprezentować swoje prace i zdobywać nowych klientów :)
    Ściskam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Justyś :) Już teraz wiem , których szyć więcej,które podobają się bardziej :) Doskonałe doświadczenie ten kiermasz , na pewno nie ostatni :)Musicie też spróbować :) pozdrówka :)

      Usuń

Drogi gościu , dziękuję za pozostawiony komentarz , mam nadzieję, że niebawem zawitasz w moje progi ponownie.